Esteu aquí

Activitats dirigides

 
 

Activitats dirigides

Recomanacions generals:
  • Porteu roba esportiva i calçat adequat.
  • L’ús de tovallola és obligatori a totes les activitats dirigides.
  • Seguiu sempre les indicacions del tècnic.
  • Aviseu al tècnic si és el primer dia que feu l’activitat, o si teniu cap problema cardiovascular, respiratori, de tipus epilèptic o que comporti riscos per a la pràctica esportiva.
  • Sigueu puntuals. En cap cas entreu quan hagi començat l’escalfament, així evitarem lesions i garantirem un bon aprofitament de la sessió.
  • Cal hidratar-se durant l’exercici físic: recordeu dur una ampolla d’aigua.
  • Assegureu-vos que el nivell de l’activitat és adequat al nivell real de la vostra condició física.
 
AERODANCE

AERODANCE

Sessió cardiovascular en la que, al ritme de la música, s’encadenen passos de cames i moviments de braços per construir una coreografia de ball. Ajuda a exercitar capacitats físiques com la resistència i la coordinació. 

AQUA-FIT

AQUA-FIT

Fitness aquàtic amb nombrosos exercicis centrats en la tonificació muscular i el treball cardiovascular sense impacte articular.

AQUA-STRETCH

AQUA-STRETCH

Exercicis aquàtics d'elongació, estirament, millora de l'amplitud articular i correcció postural.

BALLET CNAB

BALLET CNAB

Fusió de la dansa clàssica amb el fitness en una sessió d'intensos exercicis posturals, de tonificació i estiraments. Ideal per a aconseguir una figura estilitzada i elegant i un cos tonificat.

BANDHA PRANA IOGA

BANDHA PRANA IOGA

Postures suaus de ioga centrades en la concentració, respiració i estiraments en les que s'introdueix també la tècnica hipopressiva.

BODYPUMP

BODYPUMP

Classe de tonificació que augmenta la força i la resistència dels principals grups musculars, amb exercicis propis de la sala de musculació, mitjançant l’ús de barres i discos. Els exercicis es mantenen durant tres mesos, cosa que permet dosificar el pes als exercicis i observar la pròpia evolució.
CBC

CBC

Activitat que alterna exercicis aeròbics i de tonificació general utilitzant diferents material com, per exemple, gomes, manuelles o body bars.

CICLISME INDOOR

CICLISME INDOOR

Activitat cardiovascular que es realitza sobre una bicicleta estàtica al ritme de la música. Simula un perfil de carrera amb intervals de treball a diferents intensitats, al anar variant el ritme de pedaleig i la resistència de la bicicleta.

ESFERO FIT

ESFERO FIT

Treball de desequilibri realitzat sobre una Fitball per a activar la musculatura profunda i treballar a nivell neuronal.

FIT-BOX

FIT-BOX

Activitat amb gran càrrega cardiovascular, on es treballa la resistència muscular. En base a la música, s’encadenen cops de puny i puntades de peu al sac de boxa.

GAP

GAP

Classe col·lectiva de tonificació específica per a glutis, pit i cames.

HATHA IOGA

HATHA IOGA

Ioga que utilitza el cos físic a través de postures "asanes" per elevar el nivell de consciència, flexibilitzar i enfortir el cos i equilibrar la ment. L’activitat es fa amb mitjons.

HIIT

HIIT

Entrenament en intervals d'alta intensitat. La fórmula més efectiva de cremar greix en sessions curtes de 25’.

HIPOPRESSIUS

HIPOPRESSIUS

Conjunt de tècniques posturals i respiratòries que permeten de tonificar el sól pelvià i la musculatura abdominal, així com reduir el perímetre de la cintura.

KARATE

KARATE

Art marcial amb una perspectiva tradicional que prioritza aspectes com la respiració, la coordinació i el desenvolupament intern. L’estil de kàrate que es practica es ken-kyu-kay on s’entrenen les katas, la tècnica i el combat. 

L’activitat es fa descalç.
MÀSTERS

MÀSTERS

Activitat dirigida a millorar les condicions físiques de resistència, força, agilitat, flexibilitat i coordinació de les persones majors de 65 anys.

OCTAGON

OCTAGON

Exercicis funcionals executats a alta intensitat per a la millora de la força, la resisència i la potència.

PILATES

PILATES

Classe d’educació corporal molt complerta i equilibrada, que posa atenció a la consciència del propi cos i la postura que aquest pren. Prioritza el treball del centre del cos (core o power house) i busca la màxima precisió en els moviments corporals a través del domini mental. Uneix el dinamisme i la força muscular amb l’equilibri, el control mental, la respiració i la relaxació. L’activitat es fa amb mitjons.

RUNNING CNAB

RUNNING CNAB

Entrenament de running,consisteix en sortir a córrer per diferents rutes preestablertes i treballar diversos objectius segons els entrenaments possibles: resistència, farlek, muntanya...
Cal inscriure's a recepció.

SH'BAM

SH'BAM

Sessió en la que, al ritme dels èxits actuals, música dance i llatina, s’encadenen passos de cames i moviments de braços per construir una coreografia de ball. Ajuda a exercitar capacitats físiques com la resistència i la coordinació. 

TAI-TXÍ

TAI-TXÍ

Art marcial en la que es combinen moviments que s’executen de manera suau i fluida, permetent el desenvolupament de la relaxació, la concentració mental, la coordinació i una respiració conscient i profunda. S’arriba, així, al restabliment dels canals i la fluïdesa de la circulació energètica a l’organisme, amb incidències no només físiques sinó també emocionals. L’activitat es fa amb mitjons.

TERÀPIA POSTURAL

TERÀPIA POSTURAL

Sessió de consciència corporal dirigida a mantenir una bona conducta postural. Incrementa l’eficàcia dels moviments i també la percepció que l’individu té del seu cos. És important per aprendre a moure’s amb naturalitat i evitar lesions i dolors.

L’activitat es fa amb mitjons.
TONIFICACIÓ

TONIFICACIÓ

Classe col·lectiva de tonificació general amb suport de material i acompanyament musical.